Lady recepcyjne

Wykorzystaj potencjał lad recepcyjnych

Wysokiej jakości obsługa klienta to podstawa w każdej firmie, gdyż wpływa ona na budowanie pozytywnego wizerunku. Od wielu już lat standardem w przedsiębiorstwach jest recepcja, czyli miejsce bezpośredniego kontaktu z klientami, które powinno być na nich otwarte, wyróżniać się nienaganną prezencją. Kluczowym elementem wyposażenia jest lada recepcyjna, która pełni funkcję reprezentatywną i praktyczną. Jeśli osoby przychodzące z zewnątrz mają odnieść dobre pierwsze wrażenie, konieczne jest zadbanie o wyposażenie wnętrza w mebel funkcjonalny, estetyczny, wręcz prestiżowy. Ma zachęcać do nawiązania kontaktu pacjenta, klienta czy petenta. 

Lada recepcyjna

Lady recepcyjne

Każdy klient, kontrahent czy pracownik firmy w pierwszej kolejności ma kontakt z recepcją. Już na tym etapie może wiele wywnioskować na temat miejsca, w którym się znalazł. Trzeba pamiętać o tym, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz i trudno potem o zmianę zdania. Kluczową kwestią dla każdej firmy powinno być zadbanie o nienaganną prezencję już od samego wejścia do budynku. Wszystkie osoby muszą przejść najpierw przez hol z recepcją, która swoim charakterem ma wywoływać pozytywne skojarzenia i zachęcać do przejścia dalej. Najważniejszym elementem wyposażenia w tym pomieszczeniu jest lada recepcyjna, która pełni różne funkcje. Przede wszystkim jest wizytówką firmy, punktem z osobą pierwszego kontaktu, z którą rozpoczyna się rozmowę. W recepcji przyjmowani są goście, petenci, kurierzy. Wszystko to odbywa się przy ladzie recepcyjnej, która powinna być meblem funkcjonalnym, estetycznym. Lady recepcyjne wykorzystuje się przede wszystkim w branży medycznej, hotelarskiej, marketingowej, finansowej, prawnej, gastronomicznej.

Lada recepcyjna z palisandru

Lady recepcyjne są naturalnym sposobem na odgraniczenie pracowników i petentów od biura czy gabinetu. Tego typu meble powinny być dobrze wyeksponowane, utrzymane w nienagannym porządku, eleganckie, dopasowane do aranżacji pomieszczenia i wszystkich pozostałych elementów wyposażenia. Znaczenie ma nawet dobór właściwych wymiarów, zgodnie z kubaturą pomieszczenia. Lada recepcyjna powinna stać się najbardziej reprezentacyjnym meblem, gdyż jej wygląd będzie miał wpływ na wyrobienie sobie pierwszego wrażenia o firmie. Należy postawić wobec tego na produkt wysokiej jakości, o nieprzeciętnych walorach estetycznych i użytkowych. Bogactwo i różnorodność asortymentu pozwala na dobranie idealnej lady recepcyjnej do charakteru prowadzonej działalności. Może być prosta, skośna czy gięta, w niestandardowych wymiarach. Do produkcji tych mebli używane są naturalne okleiny, nowoczesny Corian, lakierowane elementy, dodatki ze stali nierdzewnej lub szklane. Przy tak szerokim wachlarzu wyboru nie ma najmniejszego problemu z dopasowaniem mebla do stylu wnętrzarskiego, w którym została urządzona recepcja.  

Okazuje się, że klient już w oparciu o wygląd lady recepcyjnej wysuwa wnioski odnośnie jakości świadczonych usług. Przy wyborze lady recepcyjnej należy kierować się ergonomią, co ma ogromne znaczenie przede wszystkim dla pracowników. Zadbać trzeba o wystarczająco dużo miejsca na pomieszczenie wszystkich urządzeń, sprzętów, dokumentów i niezbędnych akcesoriów – bez efektu zagracenia, aby recepcja zawsze sprawiała wrażenie nienagannie uporządkowanej. Nie może panować na niej chaos, nieporządek. Wszelkie zaniedbania zostaną negatywnie odebrane i wpłyną niekorzystnie na wizerunek całej firmy. Zadbać trzeba o nawet najmniejsze szczegóły, spersonalizować w jak największym stopniu meble do recepcji, zgodnie z indywidualnymi potrzebami użytkowników. Dobrej jakości lady recepcyjne spełniają wszystkie wymogi, są tworzone zgodnie z obwiązującymi zasadami BHP. Mają być nie tylko estetyczne i wytrzymałe, ale też bezpieczne i komfortowe w użytkowaniu. 

Lada recepcyjna do gabinetu stomatologicznego

Nienaganna recepcja do gabinetu stomatologicznego – jaka powinna być?

Od placówek opieki medycznej wymaga się nienagannej czystości, zachowania wysokiego poziomu higieny. Są to miejsca o wzmożonym natężeniu ruchu, w których każdego dnia pojawia się wiele osób. Każdy klient, petent i pracownik oczekuje bezpośredniego kontaktu z recepcjonistką, aby móc załatwić swoje sprawy szybko i sprawnie. Wszystko odbywa się przy ladzie recepcyjnej, łącznie z oceną obsługi klienta. Jeśli gabinet stomatologiczny ma być pozytywnie przez nich odbierany, należy dobrze przemyśleć projekt lady recepcyjnej, a następnie powierzyć jego realizację doświadczonym profesjonalistom. Lada recepcyjna musi być przyjazna zarówno recepcjonistce, jak również interesantom, w tym osobom niepełnosprawnym. Zadaniem tego mebla jest także uniemożliwienie lub ograniczenie dostępu do danych osobom trzecim, czyli zapewnienie poufności. W tym celu stosowane są wyższe nadstawki w ladach lub szyby, które oddzielają recepcję od pacjentów. 

Lady recepcyjne stanowią główny punkt kontaktu z pacjentami i interesantami, dlatego trzeba zadbać o ich estetyczny wygląd i funkcjonalność. Wpłynie to nie tylko na wizerunek firmy, ale też na komfort pracowników. Istotne będzie to, aby dopasować mebel do charakteru obiektu. Zupełnie inaczej wyglądać będzie lada w nowoczesnym gabinecie stomatologicznym, wyposażonym w zaawansowany sprzęt, niż w placówce urządzonej w stylu klasycznym, w przypadku minimalistycznej stylistyki czy prywatnym gabinecie dziecięcym. Na uwadze zawsze powinno się mieć zmieniające się potrzeby i oczekiwania swoich klientów, jednocześnie uwzględniając trendy branżowe. Uniwersalnym wyborem będzie zawsze lada recepcyjna o prostej i eleganckiej budowie, mająca schludną powierzchnię. Tyle wystarczy do zrobienia pozytywnego wrażenia, dodania obiektowi profesjonalizmu, prestiżu. 

Meble recepcja do stomatologa – jak wybrać te właściwe? 

Recepcjonistom należy stworzyć komfortowe miejsce do pracy, zadbać o zapewnienie im komfortowych warunków - odpowiedniej przestrzeni roboczej dla każdego, dopasowanie optymalnej wysokości biurka i wielkości blatu. Potrzebny będzie podest na sprzęt komputerowy, aby można było korzystać z niego pod odpowiednim kątem. W zachowaniu porządku i posegregowaniu wszystkiego pomogą różnej wielkości szafki i półki, o właściwym układzie, czyli z zachowaniem zasad ergonomii. Pracownicy muszą mieć zapewniony komfort i łatwy dostęp do sprzętów, dokumentów. Bardzo ważne w przypadku każdej lady jest jej odpowiednie doświetlenie, aby mogła być użytkowana do późnych godzin wieczornych. Najlepiej sprawdzi się energooszczędne, wydajne oświetlenie LED – powinno pełnić funkcję nie tylko użytkową, ale też dekoracyjną. 

Lady recepcyjne powinny być dopasowane do wielkości i charakteru wnętrza. Nie muszą mieć klasycznego kształtu, ale niestandardowy, utrzymany w stonowanej kolorystyce – uniwersalna będzie biel i czerń lub odcienie brązu. Dla osób z zewnątrz najważniejszy jest front mebla, który powinien być elegancki i trwały, wykonany z wysokiej jakości materiałów. Bardzo dekoracyjne są elementy szklane, natomiast kamień i stal cechują się wytrzymałością i elegancją. Wysoką odpornością na ścieranie, możliwością napraw powierzchniowych uszkodzeń i przebarwień charakteryzują się meble z Corianu. Dostępne są w bogatej kolorystyce, niemalże niezniszczalne, łatwe w utrzymaniu czystości, o właściwościach antybakteryjnych, wodoodporne. Do klasycznych gabinetów najlepiej nadają się tradycyjne meble z drewna, okleiny drewnianej, laminatu. Wybierając ladę recepcyjną do gabinetu stomatologicznego, należy zadbać o spójną kolorystykę, niebanalne rozwiązania, ciekawe elementy, oryginalny design, solidne wykonanie, odporność i wytrzymałość.  

Lada recepcyjna w Tychach
Meble recepcyjne do firmy – dlaczego warto zamówić na wymiar? 


Najlepszym rozwiązaniem w przypadku każdego przedsiębiorstwa jest zlecenie wykonania mebli recepcyjnych na wymiar, co pozwala na całkowitą ich personalizację – pod kątem kształtów, kolorów, wymiarów. Inwestor może decydować o inwestycji na każdym etapie jej realizacji – od tworzenia projektu, przez wybór materiałów, aż po wykonanie mebli. Lady recepcyjne na wymiar będą w pełni dopasowane do wnętrza, indywidualnych potrzeb, oczekiwań i preferencji firmy. Klienci i petenci z pewnością docenią ich unikalność, co wpłynie korzystnie na wizerunek. Dobrze zaprojektowane meble będą ergonomiczne, dostosowane do danego miejsca, funkcjonalne. Ułatwią wykonywanie codziennych obowiązków, pozwolą na wykorzystanie całej powierzchni użytkowej, staną się długoterminową inwestycją o nieprzeciętych walorach użytkowo-estetycznych.